معاون برنامه ریزی و توسعه کسب‌وکار هلدینگ خلیج‌فارس ابراز امیدواری کرد که در افق پنجساله شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی نه تنها نیازمندی‌های داخل را تامین کنند، بلکه در پنج سال آینده صادرکننده تجهیزات، کاتالیست، مواد شیمیایی و لایسنس نیز باشند.

حسن نشان زاده مقدم، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار هلدینگ خلیج‌فارس در خصوص ارزیابی خود از این نمایشگاه افزود: امیدوارم این قبیل نمایشگاه‌ها با توجه به اهمیت موضوع، جایگاه و نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، روز به روز گسترش یافته و رونق گیرد.

نشان زاده اظهار کرد: نمایشگاه ایران پتروکم از حیث وسعت فضا و هم تعداد شرکت کنندگان و از همه مهمتر، ارتقا و رشد کیفیت تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان، افق روشنی را در دستیابی به اهداف، ماموریت‌ها و چشم انداز آن ترسیم کرده است.

وی تصریح کرد: برای برگزاری این نمایشگاه چندماه درگیر بودیم و با هدایت و رهبری دکتر علی عسکری رییس شورای سیاستگذاری، توانستیم برنامه‌ریزی خوبی در کارگروه‌های اجرایی، علمی و صنعتی و رسانه‌ای داشته باشیم و معتقدم این نمایشگاه از بهترین نمایشگاه‌هایی بوده که تاکنون برگزار شده است، چرا که بازخورد رضایت را در شرکت‌های حاضر در نمایشگاه از نظر فضای اختصاص یافته، اجرا، برقرای تعامل و ارتباط با مدیران پتروشیمی، شاهد بودیم.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *