شرکت تامین سرمایه خلیج فارس مجموع درآمد ارائه خدمات محقق شده تا پایان دی ماه سال جاری را دو هزار و 555 میلیارد ریال اعلام کرد.

شرکت تامین سرمایه خلیج فارس با سرمایه ثبت شده 10 هزار میلیارد ریال، طی اطلاعیه‌ای در کدال مجموع درآمد ارائه خدمات محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان دی ماه را بیش از دو هزار و 555 میلیارد ریال اعلام کرده که معادل 428 میلیارد آن مربوط به دی ماه است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 1,808 درصدی را نشان می‌دهد.

براساس این گزارش، درآمدهای ارائه خدمات محقق شده شامل درآمد تعهد پذیره‌نویسی معادل 853 میلیارد ریال، درآمد بازارگردانی مبلغ یک هزار و 335 میلیارد ریال، درآمد سبدگردانی معادل 3 میلیارد ریال، درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیش از 328 میلیارد ریال، درآمد مشاوره، عرضه و پذیرش بیش از 15 میلیارد ریال و درآمد ارزشیابی سهام معادل 19 میلیارد ریال بوده است.

همچنین سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های «تفارس» طی 10 ماه ابتدای امسال، معادل یک هزار و 756 میلیارد ریال بوده که مبلغ 421 میلیارد ریال آن متعلق به دی ماه است و شامل درآمد حاصل از سرمایه گذاری در اوراق بدهی بیش از450 میلیارد ریال، درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها بیش از 933 میلیارد ریال و سود سپرده بانکی نیز بیش از 371 میلیارد ریال بوده است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *