شرکت تامین سرمایه خلیج فارس مجموع درآمد ارائه خدمات محقق شده تا پایان مهر سال جاری را بیش از یک هزار و 518 میلیارد ریال اعلام کرد.

شرکت تامین سرمایه خلیج فارس طی اطلاعیه‌ای در کدال جمع درآمد محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه را بیش از یک هزار و 518 میلیارد ریال اعلام کرد که مبلغ 206 میلیارد آن مربوط به مهرماه بوده است.

براساس این گزارش، درآمدهای ارائه خدمات محقق شده شامل درآمد تعهد پذیره‌نویسی معادل 509 میلیارد ریال، درآمد بازارگردانی معادل 776 میلیارد ریال، درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری مبلغ 212 میلیارد ریال، درآمد مشاوره، عرضه و پذیرش معادل 10 میلیارد ریال و درآمد ارزشیابی سهام مبلغ 4 میلیارد ریال بوده است.

همچنین سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های «تفارس» شامل درآمد حاصل از سرمایه گذاری در اوراق بدهی، درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها و سود سپرده بانکی تا پایان مهرماه 1402 معادل یک هزار و 55 میلیارد ریال بوده که مبلغ 163 میلیارد ریال آن متعلق به مهرماه است.

براساس این گزارش، جمع درآمد ناشی از تعهدات بازارگردانی این شرکت برای 7 ماه ابتدای امسال، معادل 776 میلیارد ریال اعلام شده است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *