ثمره «نخل» گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، کام مردم را شیرین می‌کند/ پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت خلیج فارس از ۲۱ تیر آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه خلیج فارس گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار با صدور مجوز در تاریخ ۱۵ تیرماه، موافقت خود را با پذیره‌نویسی «صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت خلیج فارس» در فرابورس ایران را اعلام کرد و پذیره‌نویسی واحدهای این صندوق از ۲۱ تا ۲۵ تیرماه، برای ۳ روز کاری و از طریق همه کارگزاران و سامانه‌های معاملاتی، انجام می‌شود.
به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه خلیج فارس، جواد عشقی نژاد گفت: صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت خلیج فارس که با نماد «نخل» در بازار سوم فرابورس درج شد، از نوع صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) است که مطابق امیدنامه باید دارائی‌های صندوق به سرمایه‌گذاری در سهام، گواهی سپردۀ بانکی و اوراق بهادار با درآمد ثابت اختصاص یابد.
وی افزود: این نوع سرمایه‌گذاری برای اشخاص حقوقی با هدف مدیریت جریان وجوه نقد و افراد حقیقی ریسک گریز که تمایل به سرمایه‌گذاری مستقیم در بازار سرمایه ندارند مناسب است. انجام معاملات واحدهای صندوق از طریق فرابورس (در قالب ساز و کار عرضه و تقاضا)، استفاده از مدیران حرفه‌ای جهت مدیریت دارایی‌های صندوق، نقدشوندگی بالای واحدهای سرمایه‌گذاری و شفافیت اطلاعاتی بالا با توجه به انتشار لحظه‌ای NAV صندوق از مزایای سرمایه‌گذاری در این صندوق است.
گفتنی است مطابق با مصوبه مجمع موسس ارکان صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت خلیج فارس شامل شرکت تامین سرمایه خلیج فارس به عنوان مدیر و موسس، شرکت سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد به عنوان موسس، کارگزاری خبرگان سهام به عنوان کارگزار عامل، مشاور سرمایه‌گذاری ایرانیان تحلیل فارابی به عنوان متولی، موسسه حسابرسی وخدمات مدیریت ارقام نگر آریا به عنوان حسابرس و صندوق اختصاصی بازار گردانی خلیج فارس به عنوان بازارگردان است.
سرمایه گذاران جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سرمایه‌گذاری در صندوق «نخل» می‌توانند به آدرس تارنمای http://nakhl.pgibc.ir/ مراجعه و یا با شماره ۸۶۰۹۲۰۹۹-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *