به گزارش روابط عمومی شرکت تامین سرمایه خلیج فارس، چهاردهمین نشست بین‌المللی بازار سرمایۀ اسلامی (Islamic Capital Market) در تاریخ 15 و 16 آبان 1401 برگزار شد.

در این نشست که با حضور بیش از 35 مهمان خارجی از کشورهای افغانستان، عراق، مالدیو، ساحل عاج، آفریقای جنوبی، نپال، عمان، مالزی، پاکستان، سنگال، روسیه، ژاپن، انگلیس و سنگاپور برگزار شد، بیش از ده سخنران ایرانی و خارجی حول موضوع «بازار سرمایۀ اسلامی در عصر دیجیتال» سخنرانی نمودند.

در این نشست سخنرانان به موضاعاتی نظیر متاورس و بازار سرمایۀ اسلامی، توکنایز کردن دارایی‌های مالی، نقش فین تک در بازار سرمایۀ اسلامی، نقش هوش مصنوعی در بازار سرمایۀ اسلامی و سایر موارد مشابه سخنرانی کردند.

حسن بان، معاون توسعه کسب و کار و نوآوری تامین سرمایه خلیج فارس، به همراه پنلیست هایی از ایران و ژاپن، به بررسی توکنایز کردن اسلامی و اتصال آن با اوراق بهادار بورسی و آینده پیش رو پرداخت.
بان در این خصوص گفت: نشست بازار سرمایۀ اسلامی، به صورت سالانه و با دعوت از اساتید و مهمانان خارجی که غالباً از کشورهای اسلامی هستند، با هدف توسعه و تعمیق روابط میان بازار سرمایۀ کشورهای اسلامی و همچنین ارائۀ دستاوردهای بازار سرمایۀ کشور از منظر اسلامی، توسط سازمان بورس و اوراق بهادار به زبان انگلیسی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و رئیس شورای فقهی بانک مرکزی از مهمانان ویژه این همایش بین المللی بودند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *